Nákupy na internetu

31.07.2015 10:50

V poslední době se úvodní slova našich zákaznic začínají podobat jako vejce vejci: „ Prosím udělejte s tím něco, je mi to velké, bohužel neměli menší velikost. “

Velmi dobře tomu rozumím, některé věci prostě musíte mít, zvláště, když je to za „nice price“

UMÍME TO! → ! ALE → redukce o 2 velikosti je velmi náročná řemeslná práce – je nutné zachovat proporce a technicky se s tím vypořádat. Čím renomovanější značka, tím složitější je úprava.  To, co zákazník ušetří na koupi, zaplatí za přešití. Jen minimalistická úprava nemá smysl. .

 Vypadá to, že si kazíme obchod … ale Servis pro váš šatník je tu od toho, aby pečoval o své klienty a radil jim co nejlépe.

Naše rada: NEKUPUJTE oblečení větší  než o jednu velikost. Nikdy to nebude ono, i když mi umíme téměř ZÁZRAKY.